tagged yang pertama kali

sekadar gambar hiasan

simieY telah ditag oleh cik farah jam 7:12pm tadi Smiley
weii..betul la Smiley
bukan saja-saja nak populariti murahan ni
tengok gambar kat bawah kalau tak percaya Smiley



ada 4 benda yang simieY kena buat.huhuu..
1. Go to your photo files, select the 8th photo folder.
2. Select the 8th photo in that folder.
3. Post that photo along with the story behind it.
4. Then challenge 8 blogging friend to do the same.

senang ja ni.hohoo Smiley


no.1
My Pictures\'99~00 smTpC

owh..folder gambar 10 tahun lepas
muda trang tang tang lagi di kala ini Smiley


no.2
ini la gambarnya Smiley


no.3
tarikh: 28:10:00 (sebelum SPM)
jam: sekitar jam 11:00pm
lokasi: dorm ketua&ajk biro aspura smtpc

simieY baru balik dari jamuan pengawas sekolah batch 2000 ketika gambar ni diambil.
bilik dah macam tongkang pecah.huhuu..
kalau perasan, ado nota-nota simieY sbelah kiri gambar.
dah 10 tahun tak jumpa semua yang dalam gambar tuSmiley


no.4
simieY select ja di shoutbox yer.senang kerja.
1- ZonWaktuGreenwich
2- ::: yebbit :::
3- DISINI BERMULA
4- life
5- Coretan Uda
6- Cderluck
7- --> Santai <--
8- Lyana's Empire Gate


nasib la sape2 yang ditagged tu
buat kerja skolah kamu orang baik-baik yer Emoticon




Comments :

2 comments to “ tagged yang pertama kali ”

Uda said... on 

salam..

nanti uda buat yer..

simieY® said... on 

take ur time uda ;)

Popular Posts

Blog List

 
simiey[dot]com

Blogger Template by Blogger Mbojo Share In Premium Wordpress Themes and Blogger Template | Host In Blogger.com