MAGGI® Mee My Way™ contest

arini dah masuk hari ketiga simieY dapat buffered campaign dari Maggi Smiley
simieY dengan sukacitanya nak bercerita sikit tentang contest ni
sebelum tu klik dulu iklan maggi yang keluar kat atas
baru la best sikit nak bercerita Smiley

kalau tak silap simieY, ini kali kedua Maggi buat contest.
mungkin disebabkan sambutan yang menggalakkan sebelum niSmiley

sekarang ni dah ada balik iklan 2 orang budak laki masuk pasar basah.
tengok ikan teringat Maggi Mee.
tiba2 sorang hilang
tup2..keluar dari kotak fiber sambil angkat ikan tinggi2 dan jerit

besarrrr punyerrrr!!!Smiley


lucu betul.hehee..


cara menyertai contest ni senang jer dan 30 finalis akan dipilih untuk diundi


hadiah-hadiah yang ditawarkan pun amat menarik Smiley

bagi yang takde idea untuk masak mee maggi. jangan bersedih yer Smiley
hanya dengan mengundi dan refer kawan ramai2 pun boleh dapat hadiah tunai dan hamper Smiley



selamat berjaya!!~



Comments :

1
.sweet-ants. said... on 

uiks cntest again
bile la nk tbuke ati join cntest..

Popular Posts

Blog List

 
simiey[dot]com

Blogger Template by Blogger Mbojo Share In Premium Wordpress Themes and Blogger Template | Host In Blogger.com