sabar jer la

Boss berkata kepada Secretary : Kita akan outstation selama seminggu, jadi aturkan segalanya.

Secretary menelefon Suaminya : Untuk seminggu boss saya dan saya akan outstation, awak pandai2 jaga diri nanti...

Suami menelefon Buah Hatinya : Isteri saya akan outstation selama seminggu,jadi mari kita habiskan masa bersama-sama....

Buah Hati menelefon Murid tuisyennya : Saya kene bekerja selama seminggu,jadi awak tak perlu datang untuk tuisyen...

Murid tuisyen tersebut menelefon Atuknya : Atuk, untuk seminggu saya takde kelas sebab cikgu saya sibuk. Mari kita habiskan masa bersama...

Atuk (the 1st boss) menelefon Secretary : Minggu ni saya nak abiskan masa bersama cucu saya.. Batalkan outstation tuh...

Secretary menelefon Suaminya : Minggu ni boss saya ade kerja, kami dah membatalkan outstation tu...

Suami menelefon Buah Hatinya : Kita tak dapat nak habiskan masa bersama untuk minggu ni, isteri saya dah membatalkan outstationnya. .

Buah Hati menelefon Murid Tuisyennya : Minggu ni kelas tuisyen mcm biase.

Murid Tuisyen menelefon Atuknya : Atuk, cikgu saya cakap minggu ni saya kene pergi kelas tuisyen. Sori, saya tak bleh temankan atuk.

Atuk menelefon Secretary : Jangan risau, minggu ni kita outstation. Jadi uruskan semuanya..


penat aku nak taip lagi nie....






Comments :

9 comments to “ sabar jer la ”

SERACURLYLA said... on 

aku pn penat membaca...

orkedanza said... on 

hahahahaha

sabar jer la si suami nie..nyampah tul laki cmne..

RiNa said... on 

haha..sabar je la..=))

Capo Grande said... on 

nape xabiskan...nak gak tau kesudahannya mcm mana ;-)...hehehe...

IeYzA said... on 

aduhh...letih dgr citer nie

kak Scha said... on 

Terima kasih, Selamat Berhujung minggu bersama keluarga. Mr Potato clicked

simieY said... on 

cite ni sememangnya takkan abes :p

touyakaruma said... on 

Gyahahahahahahahhahahahahah uhuk-uhuk

kelakar pulak

Popular Posts

Blog List

 
simiey[dot]com

Blogger Template by Blogger Mbojo Share In Premium Wordpress Themes and Blogger Template | Host In Blogger.com