PLKN oh PLKN

tgh sorong2 motosikal nak datang keje pagi tadi.
kawe tengok elok ja towel tersangkut kat pagar rumah sbelah.
stelah diamati dari jauh..
[korang tgk je la hasilnya kat bawah]



kalau towel pun dah cam kain buruk.
camane dgn budak2 yang dah pergi PLKN
adakah pengalaman+pelajaran yang diorang dapat kat sana pun dah cam kain buruk
kerajaan dah berhabis-habisan byk duit utk PLKN
apakah kesannya..

aku terfikir, memikir dan minta korang fikir sekali..



Comments :

6 comments to “ PLKN oh PLKN ”

-atiQah- said... on 

saya ni budak PLKn thn 2006 sesi pertama..
emm, pelajaran yg dpt kat sana, mmg dah mcm kain buruk
cthnya utk kelas kenegaraan, kelas character building, mmg mcm dah lupa semuanya..
tp ada satu yg dah sebati dlm diri dan xakan hilang,
iaitu kenangan, pengalaman dan keyakinan diri.. :-)

simieY said... on 

tahniah sbb xsemunya hilang ;)!!~

Shafie said... on 

kamu plkn jgk ke..
kenangan tu xkn hilang atleast :)

simieY® said... on 

xsempat nk merasa plkn.hehee..

Dilakochan said... on 

hai simiey. klik ur nuff ads.

Emm..
xdpt nk merase pengalaman PLKN tu.

Tp tulah, dr ape yg perati dkt kengkawan yg
pegi PLKN tu. bergantung la individu tu sendiri.

Ade yg pegi PLKN.. Blk tu..ade yg berubah sikap..
Yg negatif..ade lah dpt sikit positif nye.

simieY® said... on 

yg berubah dari negatif ke positif.alhamdulillah :)

Popular Posts

Blog List

 
simiey[dot]com

Blogger Template by Blogger Mbojo Share In Premium Wordpress Themes and Blogger Template | Host In Blogger.com