malaysia vs indonesia


baru-baru ni kecoh di Malaysia mahupun Indonesia isu kebudayaan
kita sama-sama tgk video klik yang kawe embed dari komuniti asakelate
sama-sama kita renungkan bersama..
macam2 isu timbul:
1-siapa tiru siapa
2-siapa curi siapa punya
3-siapa dulu yang buat,etc.

Added by PaPa~_~RaF ~SeP KiTo RiLeK JaH~® on October 11, 2009 at 12:00am


siapa yang betul:
Indonesia?
Malaysia?

tak perlu susah-susah tentukan siapa yang betul dan siapa yang salah
teruskan saja hidup ni dan syukuri nikmat yang diperolehi.

Comments :

12 comments to “ malaysia vs indonesia ”

chipsmore said... on 

yes..bersyukur...

klik klik ur iklan ;)

simieY® said... on 

itu la yg sebetulnya :)

Seri said... on 

kita semua nie serumpun takkan la nak buang adat resam kita hanya kerana dah berpisah dengan indonesia.

u. Masyitah said... on 

hmm..sebenarnya kita tak yah gaduh-gaduh kan..isk,rugi gaduh ni

ame said... on 

mungkin ini nasibnya negara yang dekat sekali rumpunnya. Yang benar, nikmati saja semua yang ada dan selalu saling konfirmasi ke tetangga sebelah :D supaya jangan ada lagi salah paham yang buat lelah

PEace ^^v

asma mohd shamir said... on 

lbh baik xyah gado2...
nnti ble kt akhirat, sumanye sama..
xleh da nk bwa budaya tarian ke lagu ke batik ke kt akhirat kelak..
yg bwa cuma amalan.. so xpayah la kita nk sakit ati sgt ngan indon ni..krn dorang, kita gak yg dpt dosa.. kita rakyat Malaysia yg berfikiran luas dan matang dari dorang.. kita jgn sesekali menyempitkan pemikiran kita dek kerana bangsa indon tu sendiri..

Anonymous said... on 

[url=http://buyviagraonlinegn.com/#fjwvr]viagra online[/url] - buy generic viagra , http://buyviagraonlinegn.com/#stxpq viagra online

Anonymous said... on 

[url=http://buyaccutaneorderpillsonline.com/#7667]cheap generic accutane[/url] - accutane without prescription , http://buyaccutaneorderpillsonline.com/#3761 buy cheap accutane

Anonymous said... on 

[url=http://buyaccutaneorderpillsonline.com/#13548]accutane without prescription[/url] - buy cheap accutane , http://buyaccutaneorderpillsonline.com/#15629 cheap generic accutane

Anonymous said... on 

[url=http://buyaccutaneorderpillsonline.com/#6075]accutane without prescription[/url] - accutane no prescription , http://buyaccutaneorderpillsonline.com/#13009 accutane no prescription

Anonymous said... on 

[url=http://buyonlinelasixone.com/#12772]cheap lasix[/url] - lasix without prescription , http://buyonlinelasixone.com/#939 lasix online

Anonymous said... on 

[url=http://onlinecialisbest.com/#23656]cialis online[/url] | cialis online | http://onlinecialisbest.com/#61234;

Popular Posts

Blog List

 
simiey[dot]com

Blogger Template by Blogger Mbojo Share In Premium Wordpress Themes and Blogger Template | Host In Blogger.com