karnival rakan muda 2009 di batu pahat, johor













Photobucket


simieY®~

hari ni Kawe nak berkongsi pengalaman menarik Kawe. Kawe mulakan citer ni dari pagi baru menarik jalan citer.hohoo..
Tadi pagi Kawe keluar pasar, check wallet ada 10 hinggit ja. check2 atas loker ada syiling dalam 5 hinggit 50 sen. Aduyaii nasib badan..mat bangla pun tak sengkek macam Kawe.hehee..

sbenarnya duit ade byk lagi kat bank..saja amik sikit2, da nak abes baru Kawe gi kluarkan lagi d atm. Ntah la kawe pon xpaham dgn diri Kawe ni, asal byk ja duit dalam wallet.terus jadik pembelian xterkawal.huhuu..
Solutionnya, amik sikit2 kat atm. da abes amik lagi.

dipendekkan cite, Kawe g pasar bawak 15 hinggit 50 sen tu. da beli brg2 masak,etc.. balance tinggal 3 hinggit. maklum la org bujang, kena pandai masak..da kawin nanti xsakit sangat kalu bini sakit.hohoo..
dalam kol 6 petang, Kawe g bandar bt pahat..xjauh pun, dalam 15 minit ja kalu bawak motor cam itik pulang petang sambil2 melilau tgk pokok2. stendet la tinggal atas bukit,xde menda lain lagi nk tgk. ++ belalang tempur(rg120) Kawe da cukup uzur, bawak 60km/j pon da bising2 bunyi enjin. xleh bawak laju2, jarang2 sekali boleh la..

masuk ja kawasan bandar, Kawe naik heran apesal jammed semacam ja petang ni. rupa2nya ade karnival rakan muda kat dataran batu pahat.
da amik duit barang satu rat dua, Kawe pusing belalang tempur g masuk karnival, skali ade autoshow da..da nk balik pun. rugi siott xdtg awal..

sempat la Kawe snap 2 3 keping photo dari jauh sbb segan nak masuk2 dekat. duk tgh ronda2 gerai2 yang meniaga kat sana,keta2 autoshow tadi bsusun keluar ikut susur keluar, sempat la Kawe rakam video sikit. Kawe sorang ja yang rakam, diorang bunyikan hon..bangga kot.hohoo..
tapi kualiti gambar xmemuaskan coz Kawe guna nokia5300 ja.huhuu..

kira puas ati gak la ari ni,ade benda menarik kat bandar. kalu ikutkan ati yang dah xberapa muda ni, malas betul nak pergi bandar..sboleh2nya kena ada satu alasan yg memaksa pergi baru kawe pergi cam ari ni.
ape2 pun, harap puas ati tgk gambar2 yang dah di rakam petang tadi.
adios~

Comments :

5 comments to “ karnival rakan muda 2009 di batu pahat, johor ”

Nik Fathi said... on 

miey..nok tyo ni...lagumano nok wat gerok2 kat banner demo tu?

simieY® said... on 

hehee..demo masuk sinim http://www.widgeo.net/
amik flash effect.
add widget d layout.
pahtu drag sapa yo gi masuk dale kawase banner.
gud luck!!~

Anonymous said... on 

[url=http://loansheredirectly.com/#fycte]bad credit payday loans[/url] - payday loans online , http://loansheredirectly.com/#myamk payday loans online

Anonymous said... on 

buy ativan lorazepam 1 mg nombre comercial - buy sandoz lorazepam

Anonymous said... on 

[url=http://trueviagrahere.com/#nrppf]buy cheap viagra[/url] - buy viagra 200 mg , http://trueviagrahere.com/#zfasu cheap viagra 120 mg

Popular Posts

Blog List

 
simiey[dot]com

Blogger Template by Blogger Mbojo Share In Premium Wordpress Themes and Blogger Template | Host In Blogger.com